Algemene Voorwaarden

Nederlands - Dutch
Dit zijn de algemene voorwaarden van Aelohi, gevestigd te Almere. Handelend onder de naam Aelohi.

www.aelohi.nl
Adres: El Grecostraat 128
Postcode: 1328 SR
Plaats: Almere
E-mailadres: info@aelohi.nl

KvK-nummer: 77494474
BTW-identificatienummer: NL003202440B14

 

  1. Algemeen/ Toepasselijkheid

1.1 Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen, bestellingen en overeenkomsten van Aelohi. De voorwaarden zijn voor een ieder toegankelijk en opgenomen op de website van Aelohi.

1.2 Door het plaatsen van een bestelling geeft u te kennen dat u met de leverings- en betalingsvoorwaarden akkoord gaat.

1.3 Tenzij schriftelijk anders is overeengekomen worden de algemene of specifieke voorwaarden of bedingen van derden niet door Aelohi erkend.

1.4 Aelohiz behoud het recht om te alle tijden haar algemene voorwaarden aan te passen.

 

  1. Overeenkomst

2.1 Een overeenkomst tussen Aelohi en een klant komt tot stand nadat uw bestelling is geplaatst en een orderbevestiging is ontvangen via het opgegeven emailadres.

2.2 Aelohi is gerechtigd bestellingen te weigeren dan wel bepaalde voorwaarden aan de levering te verbinden, tenzij uitdrukkelijk anders bepaald. Indien een bestelling niet wordt geaccepteerd, deelt Aelohi dit mee binnen 10 dagen na ontvangst van de bestelling.

 

  1. Aanbiedingen

3.1 Aanbiedingen zijn vrijblijvend tenzij anders vermeld.

3.2 Aanbiedingen geschieden onder voorbehoud van de beschikbaarheid van de producten.

3.3 Aelohi is gerechtigd om aanbiedingen te wijzigen of annuleren zonder aankondiging vooraf.

3.4 Aelohi is niet gebonden aan haar aanbieding indien de afnemer had behoren te begrijpen dat de aanbieding, dan wel een onderdeel daarvan, een kennelijke vergissing of verschrijving bevatten.

 

  1. Prijzen

4.1 Alle prijzen op de site zijn onder voorbehoud van druk- en zetfouten. Voor de gevolgen van druk- en zetfouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard.

4.2 Alle prijzen op de site zijn in Euro's en inclusief 21% BTW. Verzendkosten zijn niet inbegrepen in de prijs.

4.3 Aelohi is gerechtigd te allen tijde de prijzen aan te passen. Eventuele prijswijzigingen worden niet doorgevoerd, als u de bestelling al heeft voltooid.

4.4 Indien de klant zich niet in Nederland bevindt, is de klant aansprakelijk voor de eventuele belastingen en heffingen die het land hanteert.

 

  1. Betaling

5.1 De klant kan het verschuldigde bedrag voldoen door middel van elektronische vooruitbetaling of betaling per factuur indien aangegeven tijdens het bestel proces.

5.2 Bij het uitblijven van een tijdige betaling is Aelohi gerechtigd om de order te annuleren en is er geen overeenkomst tot stand gekomen.

 

  1. Levering

6.1 Op de website genoemde leveringstermijnen zijn indicatief. Aan de genoemde termijnen kunnen derhalve geen rechten worden ontleend.

6.2 Aelohi streeft ernaar om de indicatieve leveringstermijn zoals vermeld op de website te behalen. 

6.3 Levering vindt alleen plaats nadat het te betalen bedrag is ontvangen door Aelohi.

 

  1. Herroepingsrecht

7.1 De klant heeft het recht met uitzondering van digitale producten (een deel van) de geleverde producten binnen 14 werkdagen na ontvangst te retouneren mits:

  1. Er eerst contact is opgenomen met Aelohi.
  2. De producten ongebruikt, onbeschadigd, ongeopend en in de orginele verpakking zitten.
  3. De klant zelf verantwoordelijk is voor kosten voor het versturen en voor het risico van het pakket- en deze kosten en dit risico hierbij door klant worden aanvaard totdat Aelohi het pakket in ontvangst heeft genomen.

7.2 Met inachtneming van het geen is bepaald in artikel 7.1, draagt Aelohi zorg voor dat binnen 14 dagen na goede ontvangst van de retourzending, het aankoopbedrag aan de klant wordt terugbetaald.

7.3 Aelohi behoudt zich het recht voor om retourzendingen te weigeren indien het product niet in goede orde is ontvangen en is zij gerechtigd kosten in rekening te brengen.

7.4 Digitale producten kunnen niet geruild en of geretourneerd worden.

 

  1. Overmacht

8.1 Aelohiis niet aansprakelijk, indien en voor zover haar verbintenissen niet kunnen worden nagekomen ten gevolge van overmacht.

8.2 Onder overmacht wordt verstaan elke vreemde oorzaak, alsmede elke omstandigheid, welke in redelijkheid niet voor haar risico behoort te komen. Vertraging bij of wanprestatie door onze toeleveranciers, storingen in het internet, storingen in de elektriciteit, storingen in e-mail verkeer en storingen of wijzigingen in door derden geleverde technologie, vervoersmoeilijkheden, werkstakingen, overheidsmaatregelen, vertragingen in de aanvoer, nalatigheden van leveranciers en/of fabrikanten van Aelohi alsmede van hulppersonen, ziekte van personeel, gebreken in hulp- of transportmiddelen gelden uitdrukkelijk als overmacht.

8.3 Aelohi behoudt zich in het geval van overmacht het recht voor haar verplichtingen op te schorten en is tevens gerechtigd de overeenkomst geheel of gedeeltelijk te ontbinden, danwel te vorderen dat de inhoud van de overeenkomst zodanig wordt gewijzigd dat uitvoering mogelijk blijft. In geen geval is Aelohi gehouden enige boete of schadevergoeding te betalen.

 

  1. Garantie

9.1 Op alle producten van Aelohi geldt de garantieperiode zoals bepaald door Aelohi of fabrikant van het product.

9.2 Deze garantie geldt niet indien: A) en zolang de klant jegens Aelohi in gebreke is;  B) de klant de geleverde producten zelf heeft gerepareerd en/of bewerkt of door derden heeft laten repareren en/of bewerken; C) de geleverde producten aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins onzorgvuldig worden behandeld of in strijd met de aanwijzingen en/of gebruiksaanwijzing op de verpakking zijn behandeld.

 

 10. Aansprakelijkheid

10.1 Aelohi is niet aansprakelijk voor schade aan objecten ontstaan door verkeerd aanwenden van producten.

 

 11. Reclameren

11.1 De klant is verplicht de geleverde producten bij ontvangst onmiddellijk te controleren. Indien blijkt dat het afgeleverde product verkeerd, ondeugdelijk of incompleet is, dan dient de klant (alvorens over te gaan tot terugzending aan Aelohi deze gebreken onmiddellijk te melden aan de klantenservice van Aelohi. Eventuele gebreken of verkeerd geleverde producten dienen en kunnen uiterlijk tot maximaal 14 werkdagen na levering aan Aelohi per mail te worden gemeld. Terugzending van het product dient te geschieden in de originele verpakking (inclusief accessoires en bijbehorende documentatie) en in nieuwstaat verkerend. Ingebruikneming na constatering van gebreke, beschadiging ontstaan na constatering van gebreke, bezwaring en/of doorverkoop na constatering van gebreke, doet dit recht tot reclameren en terugzending geheel vervallen.

11.2 De klant is zelf verantwoordelijk voor kosten voor het versturen en voor het risico van het pakket totdat Aelohi het pakket in ontvangst heeft genomen.

11.3 Indien blijkt dat de producten na onderzoek door Aelohi niet voldoen aan de overeenkomst dan heeft de klant recht op een vervangend artikel, mits nog leverbaar, of restitutie van de waarde van het product.

 

 12. Gegevensbeheer

12.1 Indien u een bestelling plaatst bij Aelohi, dan worden uw gegevens opgenomen in het klantenbestand van Aelohi. Aelohi houdt zich aan de Wet Persoonsregistraties en zal uw gegevens niet verstrekken aan derden. Zie ons Privacybeleid.

12.2 Aelohi respecteert de privacy van de gebruikers van de internetsite en draagt zorg voor een vertrouwelijke behandeling van uw persoonlijke gegevens.

12.3 Aelohi maakt in sommige gevallen gebruik van een mailinglijst. Elke mailing bevat instructies om uzelf van deze lijst te verwijderen.

 

 

These are the general terms and conditions of Aelohi, established in Almere, the Netherlands. Trading under the name Aelohi.

www.aelohi.nl
Address: El Grecostraat 128
Postal code: 1328 SR
Location: Almere
E-mail address: info@aelohi.nl

Chamber of Commerce number: 77494474
BTW-identificatienummer: NL003202440B14



General/ Applicability
1.1 These general terms and conditions apply to all offers, orders and agreements of Aelohi. The terms and conditions are accessible to everyone and included on the website of Aelohi.

1.2 By placing an order, you indicate that you agree with the delivery and payment terms and conditions.

1.3 Unless otherwise agreed in writing, the general or specific terms and conditions or stipulations of third parties are not recognized by Aelohi.

1.4 Aelohiz reserves the right to amend its general terms and conditions at any time.



Agreement
2.1 An agreement between Aelohi and a client is concluded after an order has been placed and an order confirmation has been received via the email address provided.

2.2 Aelohi is entitled to refuse orders or attach certain conditions to the delivery, unless expressly stated otherwise. If an order is not accepted, Aelohi will communicate this within 10 days after receipt of the order.



Offers
3.1 Offers are without obligation unless otherwise stated.

3.2 Offers are made subject to the availability of the products.

3.3 Aelohi is entitled to change or cancel offers without prior notice.

3.4 Aelohi is not bound by its offer if the buyer should have understood that the offer, or any part thereof, contains an obvious mistake or slip of the pen.



Prices
4.1 All prices on the site are subject to printing and typesetting errors. No liability is accepted for the consequences of printing and typesetting errors.

4.2 All prices on the site are in Euros and include 21% VAT. Shipping costs are not included in the price.

4.3 Aelohi is entitled to adjust prices at any time. Any price changes will not be implemented if you have already completed the order.

4.4 If the customer is not located in the Netherlands, the customer is liable for any taxes and levies applied by the country.



Payment
5.1 The customer may pay the amount due by electronic prepayment or payment by invoice if indicated during the ordering process.

5.2 If payment is not made on time, Aelohi shall be entitled to cancel the order and no contract shall be established.



Delivery
6.1 Delivery times mentioned on the website are indicative only. No rights can therefore be derived from these terms.

6.2 Aelohi strives to meet the indicative delivery period as stated on the website.

6.3 Delivery takes place only after the amount to be paid has been received by Aelohi.



Right of withdrawal
7.1 With the exception of digital products, the customer has the right to return (part of) the delivered products within 14 working days of receipt provided that:

Aelohi has first been contacted.
The products are unused, undamaged, unopened and in their original packaging.
The client is responsible for the costs of shipping and for the risk of the package and these costs and this risk are hereby accepted by the client until Aelohi has received the package.
7.2 Subject to the provisions of clause 7.1, Aelohi will ensure that within 14 days of proper receipt of the return shipment, the purchase price will be refunded to the client.

7.3 Aelohi reserves the right to refuse returns if the product is not received in good order and is entitled to charge costs.

7.4 Digital products cannot be exchanged and/or returned.



Force majeure
8.1 Aelohiis not liable if and insofar as its commitments cannot be fulfilled as a result of force majeure.

8.2 Force majeure is understood to mean any strange cause, as well as any circumstance, which in all reasonableness should not be at its risk. Delay at or failure to perform by our suppliers, internet malfunctions, electricity malfunctions, malfunctions in e-mail traffic and malfunctions or changes in technology supplied by third parties, transport difficulties, strikes, government measures, delays in supply, negligence on the part of suppliers and/or manufacturers of Aelohi as well as auxiliaries, sickness of staff, defects in auxiliary or transport equipment count explicitly as force majeure.

8.3 In the event of force majeure Aelohi reserves the right to suspend its obligations and is also entitled to dissolve the agreement in whole or in part, or to demand that the contents of the agreement be amended in such a way that execution remains possible. In no case shall Aelohi be obliged to pay any penalty or compensation.



Warranty
9.1 On all Aelohi products the warranty period as determined by Aelohi or manufacturer of the product applies.

9.2 This warranty shall not apply if: A) and as long as the customer is in default towards Aelohi; B) the customer has repaired and/or modified the delivered products himself or has had them repaired and/or modified by third parties; C) the delivered products have been exposed to abnormal conditions or otherwise treated carelessly or have been treated contrary to the instructions and/or instructions for use on the packaging.


10. Liability

10.1 Aelohi is not liable for damage to objects caused by improper use of products.


11. Claims

11.1 The client is obliged to check the products delivered immediately upon receipt. If it transpires that the delivered product is wrong, faulty or incomplete, the client (before proceeding to return it to Aelohi) must report these defects immediately to Aelohi customer service. Any defective or wrongly delivered products should and can be reported to Aelohi by e-mail up to a maximum of 14 working days after delivery. Return of the product must be in the original packaging (including accessories and accompanying documentation) and in new condition. Use of the product after the discovery of defects, damage occurring after the discovery of defects, encumbrance and/or resale after the discovery of defects, makes this right to complain and return entirely null and void.

11.2 The client is responsible for the costs of shipping and for the risk of the package until Aelohi has received the package.

11.3 If, after examination by Aelohi, the products do not comply with the agreement, the client is entitled to a replacement item, if still available, or a refund of the value of the product.


12. Data management

12.1 If you place an order with Aelohi, your data will be included in the customer database of Aelohi. Aelohi abides by the Data Protection Act and will not provide your data to third parties. See our Privacy Policy.

12.2 Aelohi respects the privacy of the users of the internet site and ensures confidential treatment of your personal data.

12.3 Aelohi sometimes uses a mailing list. Each mailing contains instructions on how to remove yourself from this list.